Polip-Paróka

Polip-Paróka.
Több, mint egy állat.
Több, mint egy póthaj.
Nem egyszerűen paródia.
Nem egyszerűen humor.
Egyszerűen,
Polip-Paróka.

e-mail

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Genyócák vol2 - VITA és megkésett "szülinap"

2014.08.29. 20:36 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: genyócák

Kb 1 hónapja tettem közzé a teasert a Genyócák második részéről, bár azt teasernek nevezni kicsit necces, na de mindegy :)

És íme itt is az epizód:

A készítése közben vetődött fel, hogy nem egy szimpla rész legyen hanem egy közel 2 éve írt kis szösszenetemet felhasználva készítsem el. Ezzel eltértem attól a tulajdonképp nem is létező koncepciótól amit a Genyócák kitalálásakor lefektettem :) Tehát, hogy ilyen izé és semmi értelmet nem hordózó kis animációs filmek legyenek. Nos olyan nagyon nagy értelmet most se kell keresni, de egy fokkal jobban összeszedett, mint az első rész.

Viszont ami érdekes, hogy roppant hamar, tulajdonképp kb 10 nap alatt elkészültem. Persze ez nem folyamatos munkát jelentett, pláne, hogy időben ez kb 17 órát.

És amiről teljesen elfelejtkeztem, hogy már itt is négy éve írogatok, teszem közzé a kis alkotásaimat. Ugyanis 23-án lett 4 éves a Polip-Paróka!

Szóval, a menet halad tovább én pedig teszem a dolgom és építem a dolgaim vagy valami ilyesmi... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://polip-paroka.blog.hu/api/trackback/id/tr1006648927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása