Polip-Paróka

Polip-Paróka.
Több, mint egy állat.
Több, mint egy póthaj.
Nem egyszerűen paródia.
Nem egyszerűen humor.
Egyszerűen,
Polip-Paróka.

e-mail

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

METALKnighT

2016.07.27. 22:38 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: animáció rajzfilm

Eljött ez is, bár senki nem várta...

2014 decemberében jött egy ötlet, és el is kezdtem megcsinálni.Ám valahogy úgy alakult, hogy nem igazán jött az az ötlet, hogy hogyan tovább. Több jelenet is lett volna, és egynél megakadtam. Na de sebaj! Pár napja fogtam és befejeztem. Maradt az egy jelenet, és az eredeti koncepció helyet egy picit más.Na jó, itt van mi is lett volna. Ez már jó pár éve kering a neten, gondoltam jó kis animáció lenne belőle. Aztán ez maradt az ötletből. Szóval tessék:  

A bejegyzés trackback címe:

https://polip-paroka.blog.hu/api/trackback/id/tr288916602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása